کد خبر: ۱۴۸۶۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۲:۳۰ شاخص کل با ۲۴ هزار و ۳۴۹ واحد کاهش رقم یک میلیون و ۴۲۳ هزار واحد را روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۴۹۷۶ واحد افزایش به رقم ۴۷۳ هزار و ۴۸۴ واحد رسید. معامله‌گران امروز ۲ میلیون و ۱۸۷ هزار معامله به ارزش ۱۲۳ میلیارد و ۵۰۱ میلیون ریال انجام داده‌اند.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، ملی صنایع مس ایران، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، فولاد مبارکه اصفهان، س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین، پالایش نفت اصفهان و ایران خودرو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.  

فرابورس نیز با ۶۹ واحد کاهش رقم ۲۰ هزار و ۷۳ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار امروز یک میلیون و ۵۲ هزار معامله انجام داده‌اند که ۶۶ میلیارد و ۸۴۸ میلیون ریال ارزش داشت.

سنگ آهن گهر زمین و پلیمر آریا ساسول نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند. همچنین بیمه پاسارگاد، فولاد هرمزگان جنوب، سرمایه گذاری صبا تامین، پتروشیمی مارون و سهامی ذوب آهن اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی این بازار داشتند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار